Sovmorgon

Gud va skönt det var med sovmorgon, har suttit nu i en timme och kollat över instuderingsfrågorna till provet jag har om en halvtimme. Så snart beger jag mig mot min enda lektion idag, utrotningshotade arter. Ska börja med provet som sagt och sedan ska vi spendera resten av lektionen till att jobba med våra fördjupningar. Om jag inte minns helt fel så var provet ett G-prov och enda chansen att faktiskt få mer än G är att göra ett bra jobb på fördjupningen.

Efter lektionen tänkte jag ta tåget hem, blir hemma ända tills måndag kväll vilket är sjukt skönt. Varför jag blir hemma imorgon och på måndag får ni veta senare. Rätt pirrigt är det, men kommer bli så skönt om det går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0