Tell me that you love me 'cause I need you so much.

Sitter på min grymt långa håltimme och försöker arbeta lite svenska/historia och utrotningshotade arter. Vi har ingen svenska idag heller eftersom vi fått allt arbete utdelat redan så det är på eget ansvar att arbeta klart med uppsatsen. Har på förmiddagen varit på sällskapsdjur, vi har fått tillbaka vår ordinarie lärare och har ägnat dagen åt att prata katter och olika föreningar som tar hand om hemlösa katter osv. Till sist kikade vi på en film.

Om ungefär en halvtimme ska jag bege mig till teknikhuset och göra mitt fysikprov jag missat, inte roligt, men det måste göras. Ikväll efter matten blir det kanske gym, annars tänker jag bosätta mig bland mina läxor. Men nu ska jag försöka koncentrera mig på det här igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0