Slalom med Floberg

Efter en heldag i Romme med underbara Jessica så är mina ben slutkörda, vaderna värker redan.. Haha, märks att man inte åkt slalom på ett tag. Men det var sjukt roligt. Det bästa var när vi bestämde oss för att åka ner för Solstinget, den var full av snövallar vilket borde varit ett tecken på att det inte skulle gå så bra, (hatar när folk plogat ner för backar och skapat vallar.. blir svårt att åka) men vi åkte i alla fall. Jag tänkte innan vi började "gud va pinsamt om man ramlar nu, då kommer precis alla i sittliften se en.." Och vad tror ni inte händer? haha min skida lossnar (förstår dock inte hur..) och det slutar med att jag vurpar och tappar andra skidan med. I fallet kikar jag mot Jessica och ser att även hon flyger.. haha Så där ligger vi mitt i backen och bara asgarvar. Världens mjukaste vurpa måste jag säga.



Lite spontana och mindre snygga bilder från dagen :)

Fikapaus uppe på toppstugan.

Nu är jag i alla fall i Rättvik igen och har precis satt på tvättmaskinen. Tänkte försöka få engelskan klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0