120316

Har haft fullt upp hela dagen, med lite teoriprov, körlektion och träning. Har även hunnit med att hälsa på mina vänner och gått på kupolen en snabbis. Teoriprovet var hemskt, 52poäng var godkänt, jag fick 51.. Såklart. Menmen, nya tag. Ska försöka få ett nytt prov inbokat så snabbt som möjligt.

Träningen gick förövrigt väldigt bra, sprang lite på springbandet (väldigt olikt mig) och så simmade jag nån kilometer. Blev inte så hårt idag, men det var skönt att i alla fall få röra på sig. Efter det sprang jag runt på kupolen med Maria, Linus, Graaf och Jon en snabbis.

Nu sitter jag på mitt kalla rum, borde plugga och borde lägga upp saker på tradera men har ingen ork alls.. Helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0