Gårdagen i romme

Hade en väldigt trevlig gårdag. Åkte ut till Romme på eftermiddagen med familjen där vi åt buffé eftersom Kalles arbetskamrater hade bjudit honom på det för hans födelesedag (alltså en middag för sin familj). Var sjukt god mat, speciellt efterrätten.. hehe

Vi gav Kalle vår present till honom och han delade ut presenter från Thailand till oss. Fick ett jättefint armband av honom.



Efter maten åkte mamma, pappa och Jakob hem. Jag och Kalle stannade kvar, spelade lite frågesport, drack lite Calvados med cider och snackade med hans arbetskamrater. Lite senare på kvällen kom någon från hans jobb ut och frågade om vi ville ha chips och jag hade precis tänkt att det vore sjukt gott med chips. Vi tackade ja och jag hade förväntat mig en skål med chips, men då kom han ut med tre stora påsar (en varsin) med chips.. Haha så nu har jag chips kan jag lova. Strax efter tolv åkte vi hem i alla fall, blev ingen krogen som vi planerat utan jag åkte direkt hem till Jakob och sov där istället.



Här är typ bara en fjärdedel kvar, men hela den här påsen var HELT fylld.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0