vart tog veckan vägen?

Körningen gick helt okej, har i alla fall bokat en till lektion samt uppkörning och teoriprov. Så snart är jag klar, det vill säga ifall jag klarar allt. Har även simmat 2km idag, mitt första simpass på en hel månad. Måste komma igång igen.

Försöker för tillfället att få lite läxor klara, det går sådär. är väldigt omotiverad och att veckan gått förbi alldeles försnabbt gör inte min motivation större. Blir så galet stressad. Måste komma ihåg att ringa min APU plats imorgon också påtal om det. Nej nu ska jag försöka få i alla fall ett ämne klart.



Mamma kom in med lite fruktsallad, så nu ska det nog gå bra.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Studentkryssningen tog den ;)

2012-03-01 @ 21:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0