120507

Passet är fixat och jag har hunnit med att umgås med Cornelia en stund. Varit en bra dag, förutom att jag haft jätte ont i magen och varit superförkyld. Hälsade även på mina saknade älskade vänner på Helix också, saknar mina tjejer otroligt mycket.

Snart är det dags att ta tåget upp till Rättvik igen och ännu en veckas skola. Förhoppningsvis blir min förkylning bättre så att jag orkar gå i skolan hela veckan, hade varit lite surt att vara tvungen att missa massa. Plus att jag vill kunna börja träna igen.

Imorgon är det en relativt chill dag, blir Sällskapsdjur fram till lunch och sen en lååång håltimme fram tills tio över tre då matten börjar. Så det är helt okej, och att jag från och med förra veckan inte har några lektioner alls på måndagar gjorde ju inte veckan värre. Nu ska jag pyssla med den nya designen ett tag innan tåget går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0