13-04-26

Godmorgon!
 
Fredag, och nationellt prov idag då, får använda datorerna till att skriva uppsatsen/krönikan/debattartikeln så det blir mycket lättare att redigiera om man vill ändra något! När vi sedan är klara och nöjda, och suttit minimitiden så får vi gå vilket är riktigt skönt! Som tur är brukar jag och Linnéa vara lika snabba när det gäller prov och uppsatser så förhoppningsvis behöver vi inte vänta allt för länge på varandra.
 
 
I eftermiddag ska jag fixa håret och jag är supertaggad!! Ska bli så skönt att få lite längre och tjockare hår igen, och faktiskt kunna göra något med det.. Nu hänger det mest bara. Men nu ska jag dricka upp kaffet och packa klart!

Kommentarer
Postat av: hemlig..

jag som trodde hår brukade hänga (;

Svar: haha men smarto ;)
Edda

2013-04-26 @ 16:53:33
URL: http://linnearosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0