13-04-29

Hej!
 
Hade en rätt stressig morgon och hade inte tid att blogga något innan vi åkte upp till Rättvik. Har i alla fall precis gjort klart mitt religionsprov och tror faktiskt det gick riktigt bra. Har skrivkramp i handen och det märks att jag inte brukar skriva speciellt mycket för hand..

 
Sitter i biblioteket nu och lyssnar på när Linnea, Lisa och Ellinor jobbar på sitt hunddagis för Projekt&Företagande-kursen. Himla glad att jag redan läst den kursen. När dom är klara med sitt planerande ska vi åka ner och Linnéa ska ta ut pengar och jag lär in på jobbet en snabbis, sen blir det att åka hem och bara ta det lugnt. Blir nog eventuellt ett gympass ikväll också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0