Cykling

Hej!
 
För första gången någonsin det här läsåret är jag hemma före Linnéa på en torsdag, haha brukade ju vara tvärt om. Imorse bestämde vi oss för att jämföra vår cykling ner till skolan med den på väg hem för att se hur mycket det skiljde (i tid osv). Jag har precis kommit hem och jävlar vad varmt det är att cykla nu när det är så soligt ute. Tog bara ca 4:30 min längre tid att cykla hem och då gick jag upp för allra, allra sista backen.
 
 
Mirkobiologin gick bra, och vi jobbade vidare med våra övningsuppgifter, om två veckor ska vi vara klara med allt så det är bara att kötta på. Efter lunch körde jag och Linnéa ett effektivt armpass på 45 minuter. Nu tänkte jag andas ut lite, hoppa in i duschen och sen slänga mig över läxorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0