Godnatt allihopa!

Tänkte klicka in här och säga godnatt till alla er där ute, för nu ger jag nog upp på den här onsdagen.
 
Spenderade kvällen med massa prat om allt och inget under en skål med glass tillsammans med Linnéa, fick även ett samtal från den mycket saknade Issa. På tisdag/onsdag får jag äntligen träffa henne igen, vi ska nämligen båda till Uppsala på valborg, på olika fester men vi har lovat att ses. Har förövrigt kollat runt lite på Paula och Hugo Rosas bloggar, kollat på dom söta bebisbilderna på deras nyfödda och läst om alla deras tankar och hur deras liv förändrats till det bättre. Låter så himla mysigt att jag vill snabbspola tiden ett par år tills jag själv ska skaffa familj. Bebislängtan till tusen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0