Måndag - dags för plugg till tusen

Åkte ner lite tidigare till skolan för att skriva ihop lite stödord till presentationen med Linnéa och sen gick jag och Ellinor ner till gymmet och körde ett armpass på gymmet innan maten. Blev inte jättemycket gjort, men känns ändå bra att ha gjort lite och man får köra en liten mjukstart när man tjockat i sig sötsaker hela lovet utan träning.
 
Religionspresentationen gick bra, och nu är den överstökad. Har även påbörjat mitt tal till svenskan och ska försöka få klart den till nästa vecka. Nu är det bara matte och kemi som behövs pluggas på den här veckan, samt lite mikrobiologi till nästa vecka. Sen börjar helvetsveckan med kemiprov, nationellt prov, matteprov, religionsprov and you name it.. Men när den veckan är klar, så blir det rätt lugnt.
 
Så ikväll blir det plugg och middag, sen beroende på hur pigg jag är och om jag kan hitta sällskap så kanske jag drar ut på en promenad, Linnéa är sjuk så hon är tyvärr inget alternativ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0