Something in the way you move makes me feel like I can't live without you

Hemma efter en ganska rolig idag, hade ett "levande fall" idag på djursjukvården, en som jobbar på vår skolas hund hade blivit biten under påsk så hon kom och berättade lite om allt. Så fick vi hjälpas åt att klippa bort sygnen som skulle bort från benet. På eftermiddagen hade vi redovisningar om våra projektarbeten och det gick bra! Kul att höra vad dom andra i klassen gjort och hur det gått.
 
Åkte ner och köpte årets första glass också, inte så bra med tanke på mina två nyttiga månader jag ska ha, men äh. haha får köra stenhårt nu istället ;)
 
Nu ska jag bannemig ta tag i Växt&Djurlivs-kursen, för nästa vecka har jag bestämt mig för att köra ett prov på djurdelen.. 100 svenska djur ska jag kunna namnge och säga hur de lever/äter bara utifrån en bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0