The higher I get, the lower I'll sink

Tog mig en promenad på nästan tre kilometer ner till gymmet och körde ett ordentligt magpass med Ida och Ellinor, blev lite rygg på slutet också. Linnéa kom och hämtade mig efteråt då jag fått såna förbannade skavsår från att gå i conversen (glömde springskorna hemma), så när hon ändå skulle köpa ost så hämta hon även mig. Nu är jag hemma och snart ska vi äta lite tacos, ska bli så himla gott.
 
På gymmet körde vi efter Poppilates videos, Cassey Ho som hon heter gör så himla dryga pass, och man kan göra dom hur lätta/svåra som helst! Perfekt.
 
 
Ikväll ska vi fixa inbjudningskort till studenten och plugga, för det blev inte mycket av den varan innan gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0