13-07-25

Hej!
 
Haft en riktigt lång arbetsdag och har varken haft tid eller ork att blogga. Var schemalagd från 07-15:30, men väl på jobbet så var det folk som var sjukskrivna och vi fick efter ett par samtal in en tjej som kunde jobba morgonpasset. Problemet var bara att hon var schemalagd på kvällen så någon av oss sommarvikarier (jag och Anna som alltså fanns på plats) var tvugna att ta även kvällspasset. Så jag ställde snällt upp och körde 15-21 också. Så 14 timmar har jag totalt spenderat på jobbet idag, och nu är jag riktigt slut. Ska strax ner och flytta på bilen och sen ska jag sova, för imorgon blir det 07-15:30 igen.
 
Den här och kaffe räddade mig från att somna, God bless energy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0