Köp newbody av mig!

Hemma igen från Rättvik, och satan vilken tung resa + lektion det var. Är så himla sliten i kroppen och det kändes verkligen på bussen hem. Men, labben är avklarad och nu behöver jag inte oroa mig för att ligga efter i mirkobiologin.
 
Har fått hem NewBody kataloger igen för en sista gång. Säljer nu framtills 4de April, så ni som är intresserade, KÖP, eller kommentera! Dom har lätt världshistoriens skönaste strumpor och underställ.
 
 
Fick även veta att studentmössorna kommit och att från och med imorgon får vi hämta ut dom! GRYMT! Dock får vi se om jag orkar ta mig dit imon.. om jag mådde såhär idag av en lektion så är jag nog inte så sugen på en heldag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0