13-05-16

Godmorgon!
Min hals blir bara värre och värre och jag börjar känna mig riktigt sjuk. Ska pallra mig till skolan ändå för nu får det inte finnas något som heter sjukanmäld. Har alldeles för många grejer kvar att göra på alldeles för liten tid. Är hittills bara hes och snorig med en öm hals, men blir successivt värre...

 
Jaja, idag är det i alla fall mikrobiologi, kemi prov och djursjukvård som gäller. Mina korta torsdagar varade inte länge, för nu har vi flyttat djursjukvården från igår till idag. Inte för att dom här nya torsdagarna kommer vara speciellt länge heller. Men nu ska jag dricka upp mitt kaffe och packa för skoldagen innan Linnéa får förhöra mig på kemin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0