13-05-31

Godmorgon!
 
Woho, idag är dagen. Alltså för min tredje bal i mitt liv och även min studentbal! Är hur taggad som helst och har precis hämtat bilnyckeln av mamma. Om ca en halvtimme ska vi åka till Amanda som ska fixa min balfrisyr och efter det ska jag till Make Up Store och sminka mig. Så gick fort att fixa sig idag, slängde på mig en tubklänning, borsta igenom håret, and that's it! Borde ju ha sån här lyx varje dag haha.
 
Liten före-bild på mig haha, kan lova att det kommer en efter-bild sen!
 
Jaja, nu ska jag gå och koka kaffe och få i mig något, och sen ska jag få upp min lilla man som fortfarande ligger och sover, han tar väl vara på dom extra minuterna jag ger honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0