13-09-06

Godmorgon!
 
Haha det börjar arta sig, två inlägg två dagar i rad. Sitter i alla fall uppe i köket och tänkte fixa lite frukost, ska snart åka till jobbet och köra ett 7-14 pass. 
 
Gårdagen var trevlig, åkte ut till Aspeboda och åt pizza med familjen och firade pappas födelsedag. Han fick en delikatesskorg och en flaska vin från oss (mig, Tim och Jakob). Nästa gång är det mammas tur att bli firad, men dit är det lite mer än två veckor till, och två veckor efter det är det min tur!
 
 
Var sugen att gå på ett pass på gymmet eftersom jag missat typ alla den här veckan, men såklart så har dom inga pass på fredagar efter kl 12. Men får väl gå dit och köra ett löppass eller nåt istället, annars kanske jag kan få med någon ut på promenad. Får se vad som händer, tills dess, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0