Svar på kommentar, och frågestund?

Anonym om Förbereder.:
Hej! :)

Jag har lite frågor om den första interjuven man har med explorius.
Ungefär villka frågor ställer dem? Och hur svårt är det att få åka, eller alltså är det vanligt att få avslag?

Hehe, hoppas du förstod frågorna :p

Hejdu :) De frågar dig och din familj lite om vad ni förväntar er, asså det är mer ett möte där man disukterar frågor som de har och du har. Det är ingenting jätteseriöst, sen kommer de testa din engelska så du kommer ha en privat intervju (pratstund) med tjejen/killen på engelska. Det är nog inte så vanligt skulle jag tro. Det var faktiskt rätt lätt och dom gör nog mest intervjun för att se om du är mogen nog att åka :) haha ingenting du behöver oroa dig för!


Har ni många frågor? Tänkte att ni i så fall kan fråga ALLA frågor ni har nu så gör jag en sista liten mini frågestund :) Frågor om förberedelser, mitt år, hur det kändes att komma hem, vad jag har för planer för sommaren. Ja vad som helst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0